czwartek, 26 marca 2009

Jak zaimponować kobiecie?

1. Zabierz ją na koncert zespołu, za którego wokalistą szalała jako nastolatka,
2. zrób jej reporterkę z tego koncertu.

"znikałaś gdzieś, w domu nad Wisłą, pamiętam to tak dokładnie..."


"biedna pani z domu starców, w wigilijny zmierzch spokojny, wypatrzyła pierwszą gwiazdkę, był to start do gwiezdnej wojny..."


"wiem, nie wrócisz pod pozorem, ze nie możesz żyć z potworem..."


"keep on rocking in the free world..."


"czy mi to kiedys wybaczysz, działałem tak nieporadnie..."


"dla każdego, kto ma wągry, świat jest piękny i okrągły ;-) "


"i nikomu nie wolno się z tego śmiać..."


"...kwiatki sypałaś ze smutkiem
drżąc cały z miłosnej obsesji
zbierałem ich płatki malutkie..."


"Widzą zło w wytartej skórze
widzą zło w podartych dżinsach..."


"Z żył zdrapujesz świeże krosty,
kompot z maku właśnie ostygł,
i ostatnia prosta igła
dała kopa aż się wygła ;-)"


"ona długo lubi w oczy patrzeć mi,
ona nic nie mówi, tylko mi się śni..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz